راه هایی برای از بین بردن خط و خش روی ظروف

۱۴۰۰/۱۲/۸

در اینجا سه ​​تا از موثرترین راه‌ها برای از بین بردن رگه‌ها یا خراش‌های خاکستری که می‌توانند ظروف شما را با کمترین هزینه جدید جلوه دهند، آورده شده است:

از تارتار استفاده کنید

تارتار حاوی اسیدهایی است که به تمیز کردن خانه کمک می کند.

تارتار، کرم تارتار یا پودر تارتار همگی نام‌های ترکیب شیمیایی هستند که در طی تخمیر انگور به وجود می‌آیند و به شکل پودر سفید رنگی با اثری مشابه بیکینگ پودر به وجود می‌آیند. یکی از موادی است که در تهیه شیرینی‌ها و کیک‌ها استفاده می‌شود و اسیدی است که به تمیز کردن خانه و از بین بردن لکه کمک می‌کند. تارتار در از بین بردن خراش ها زمانی که پودر روی ظرف ها یا فنجان ها پخش می شود و آب می ریزند و به آرامی می مالند با اسفنج و طبق حرکات دایره ای تا زمانی که آن خراش ها یکی یکی از بین برود تأثیر محسوسی دارد.

جوش شیرین یک ماده موثر در خانه داری

دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری آب مخلوط کنید. از یک تکه پارچه آغشته به مخلوط برای تمیز کردن ظروف خراشیده استفاده کنید. پس از اتمام، شاهد بهبود قابل توجهی در ظاهر آن خواهید بود.

اسید اگزالیک

برخی از محصولات آمریکایی که حاوی اسید اگزالیک هستند، می توانند این خراش ها را از بین ببرند، به خصوص اگر سنگین یا تیره رنگ باشند و با روش های دیگر به سختی از بین بروند، زیرا این اسید به دلیل توانایی آن در از بین بردن زنگ زدگی و سایر لکه های فلزی شناخته شده است. در ترکیب بسیاری از محصولاتی که به این امر کمک می کنند، گنجانده شده است، اما باید با احتیاط و رقیق شدن با آب و به مقدار کم مصرف شود، زیرا خطرات آن ممکن است خدای ناکرده منجر به خفگی، مسمومیت و مرگ شود.
..